Dalyvavome pamokoje, kurią transliavo internetu

pagal | 2015-03-15

Kovo 13 dieną, 12 valandą, visoje Lietuvoje internetu buvo transliuojama pamoka, skirta Lietuvos nepriklausomybės atkūrimo 25- osioms metinėms.  Ji buvo skirta Lietuvos kariuomenei.  Dėl dalyvavimo joje  turėjome apsispręsti ir registruotis iš anksto, kad gautume nurodymus, kaip prisijungti prie transliacijos. Kartu su nurodymais gavome ir metodinę medžiagą antros pamokos savarankiškam darbui.  Į pamoką susirinko 7- 10 klasių mokiniai.  Ją žiniasklaida pavadino nacionalinio saugumo pamoka.

                      Nors transliacija nebuvo labai sklandi, bet radome išeitį plačiau pasidomėti Lietuvos kariuomene, pasinaudodami  kita informacija.  Stebėdami vaizdo medžiagą, mokiniai pasižymėjo jiems įdomius faktus, mintis, jausmus ir klausimus.  Gaila, kad dėl transliacijos nesklandumų negalėjome užduoti klausimų kariūnams.  Atliekant savarankiškus darbus, teko sudaryti minčių žemėlapį, pasiremiant tokiais klausimais: kokių asmens savybių reikia norint tapti kariu? Kodėl Lietuvai reikia kariuomenės? Kodėl svarbu stiprinti kariuomenę? Kokius darbus atlieka Lietuvos kariuomenė? Koreikia, kad taptum kariu? Ką tau reiškia nepriklausomybė?

                      Mokinių mintys apie Lietuvos saugumą ir kariuomenę įvairios: nuo labai naivių iki brandžių ir galinčių sudominti gana solidžius žmones. Yra norinčių tapti kariūnais, linkinčių Lietuvos kariuomenei tapti stipriausia.

                      Jei tik bus galimybė, stengsimės įsijungti į tokius projektus. Jie leidžia pajusti, kad daug Lietuvos mokinių įtraukiami į naujus šiuolaikiškus projektus, panaudojant informacines technologijas. Jos leidžia pasinaudoti aukščiausio lygio specialistų idėjomis ir darbo metodais.

Plačiau, kaip vyko pamoka Lietuvoje, galima sužinoti:

http://www.lrytas.lt/lietuvos-diena/aktualijos/nacionalinio-saugumo-pamoka-mokiniai-zais-su-automatais.htm

Renė Sankauskienė, istorijos ir geografijos mokytoja metodininkė

Tema: Be kategorijos